in Barneveld

Proef de authentieke smaak van Lanterna!

1. De stokbrood met kruidenboter moesten we zelf om vragen. Een carpaccio die bestond uit een pesto soep met rundvlees. Geen rucola, geen pijnboompitten. Compleet smakeloos. (10,-)

Het meisje in de bediening hield geen tafel in de gaten, kwam nooit vragen of we nog een drankje oid. Zouden willen. En dat terwijl de toko praktisch leeg was en ze zeeën van tijd had om de totaal 3 tafels het hof te maken.

We stonden op het punt om weg te lopen en een andere Italiaan op te zoeken, toen kwam het hoofdgerecht ineens. Zaten ondertussen al bijna 2 uur in het restaurant.

Vol goede hoop kijk je wat er voorgeschoteld word. De één kreeg een spaghetti carbonara die zuur was, bedorven saus? We hebben hem terug gestuurd en hoefden ook geen nieuwe.

2 hadden 4 verschillende stukjes vlees met salade aardappels en knoflooksaus besteld. Er lagen geen 4 verschillende stukken vlees op eigenlijk waren het 2 stukken bot met vet en 2 plat gedrukte gehaktballen, dit lag op het bord met een kwart citroentje. Nog nooit zo'n saai en leeg bord voorgeschoteld gekregen en dat voor een prijs van, hou je vast, €20,-! "Serieus jongens". De aardappels kwamen in een mini schaaltje en moesten we delen en de knoflooksaus moest je erbij denken. De lasagne was half verbrand en smaakte ook net naar niets. 2 hadden ossenhaas dit was ook een halve gevulde kies met een berg saus.

De pizza's voor de kinderen smaakte gelukkig wel.

Gauw de rekening gevraagd en de spaghetti die we hebben terug gestuurd stond gewoon op de rekening. Na wat moeite werd deze er vanaf gehaald. Je gaat tenslotte niet betalen voor 1 zure hap spaghetti.

Kortom het was lang wachten het eten was alles behalve lekker en het personeel was totaal niet gastvrij of oplossings gericht.

Gemiste kans! Wij komen hier nooit meer.

1. raad je aan om nu weer eens te gaan van eigenaar veranderd.....