1. Gisteren wezen eten bij restaurant Tafelen, Tijdens de reservering gezegd dat ik het Fodmap dieet heb en of hun daar wat mee kunnen, dit was geen probleem, als ik er was zou ik doorgestuurd worden naar de Chef kok die mij hiermee zou kunnen helpen.

Aangekomen mij gemeld en inderdaad ik werd doorgestuurd naar iemand die vlees stond te grillen. Hartstikke druk dus ik naar iemand anders gegaan en het voorgelegd. Deze vervangende chefkok wist niet wat het fodmap dieet was en ging naar zijn collega. Eindconclusie niemand die wat wist en mij kon helpen. Daarna naar de baas (??) gegaan en die kon mij ook geen duidelijk antwoord geven. Dus al met al schandalig. Ben behoorlijk boos geweest en voor mij is Tafelen dan ook afgedaan.

Wat een slechte service. Aan de telefoon net doen of ze op de hoogte zijn van alles maar ze weten geen donder.