Op dit adres zit nu: Goeijje

1. Ellie 347 punten

Hier weer een enkele keer gegeten na eerdere mindere ervaringen en het was gewoon goed. Zowel de plate-service op het terras als ook binnen de iets meer uitgebreide kaart. Wij waren tevreden en vonden het gezellig. Prijs / kwaliteit zeker in verhouding en ook de mensen die er werken waren vriendelijk en alert. Wij gaan dit zeker vaker doen.

Vorige recensies van Ellie

• Enkele jaren geleden 3 keer een poging gedaan om er te gaan eten... 3 keer mislukt. De 1ste keer waren we "te laat" want we moesten echt voor 20.00 uur binnen zijn. Daarna om 19.30 een herkansing gekregen maar toen was de kok al naar huis want er was niets te doen (wat zeker zo zal blijven als je de kok naar huis stuurt voor sluitingstijd!!) en een 3e keer stonden we voor een gesloten deur...

Daarna jaren geen poging meer ondernomen. Krijgen we pas geleden vrienden op bezoek en willen we die avond wat gaan eten. Alle voorzorgsmaatregelen in acht genomen; op de site gekeken voor de openingstijden!! Yes, ze zijn open, dan zorgen dat we dat we op tijd daar zijn. Willen dus rond 18.30-19.00 uur gaan eten. Vooraf reserveren is gewenst staat op de site. Zullen we dat maar even doen!! Maar goed ook... want de kok is op vakantie en er kan dus niet gegeten worden!!

Maar weer op zoek naar een andere locatie... maar het duurt nu zeker weten weer jaren alvorens we wederom een poging gaan ondernemen..