1. Een spontane actie gister namiddag. Een zeer verzorgd terras met prachtige lindes die voor schaduw zorgen. De bediening is relaxed, geeft je de tijd, en is er indien nodig, en heeft alles onder controle. Mooi maandelijks wisselende menu's. Daarnaast een keuzemenu en een à la carte kaart. We kozen uit de kaart 2 hoofdgerechten. Het parelhoen met abrikozen en armagnac, en de lamskoteletjes met bulgur op provencaalse wijze. Twee prachtige borden waarop meteen duidelijk werd wie er in de keuken staat. Cuisson perfect. Een overheerlijke jus (dikke 10) zo glanzend en prachtig qua consistentie, gewoon top, maar vooral verrukkelijk. Als bijgarnituur waren er knapperige dikke patat en mooie gebakken krokante aardappeltjes. E.e.a. hebben we genuttigd met wat water, wat rosé en wat goed gekoelde korenwolfjes. Hier gaan we vaker plaats nemen.

Vorige recensies van Rob en Els

• In de vakantie (september) s'middags wezen dineren. Mooi 3-gangen menu. Goede cuissons van zowel vis- als vleesgerecht(en). Leuke en vooral rustige bediening. De keuken heeft overall een zware afwerking. Dat wil zeggen dat er royaal met boter en oliën wordt gekookt en ook sauzen worden afgemaakt en op smaak gebracht. Al met al een goede bourgondische inslag.

• Na het werk lekker even wezen ontspannen en lekker gegeten. Wij namen beide een hoofdschotel, de biefstuk van de haas met eenmaal peper en eenmaal stroganofsaus. De presentatie en geur van het gedresste bord waren zeer goed, waardoor je meteen een smile kreeg. De hoeveelheden waren goed en voldoende. Mooie rode huiswijn die vooral in een goed ruim glas werd gepresenteerd. Het keuzemenu klonk zeer aanlokkelijk en gezien de eerste indruk zeer zeker eens de moeite waard om te gaan proberen.