1. Saskia en Kees

Afrader! Vanaf de buitenkant zit dit reataurant er best degelijk uit. Echter, neem plaats en de grote reeks aan teleurstellingen begint.. De menukaart zit vol met schrijnende spelfouten en ziet er weinig professioneel uit. Is te vergeven, we zit er immers om lekker te tafelen. Nou, vergeet het maar. Als voorgerecht kun je slechts kiezen uit stokbrood (of zoals de menukaart vermeld: 'stookbrood') met kruidenboter en enkele soepen. Terwijl wij nog bezig waren met ons voorgerecht werd het hoofdgerecht al geserveerd. De met vet doordrenkte frieten werden heel charmant geserveerd in een hoop op een boterhambordje, het vlees was taai en de verschillende vleessoorten waren qua smaak niet te onderscheiden. De vis was gortdroog en kapot gefrituurd, geen vissaus of niets.. Bij de friet werd geen mayo geserveerd. Uberhaupt niets.. Het eten was volstrekt smakeloos, het personeel is volstrekt onherkenbaar doordat ze normale, zelfs slordige kleding dragen. Dranken en gerechten werden geregeld bij de verkeerde tafel aangeboden. Dit restaurant is zeldzaam slecht..!