Op dit adres zit nu: Café Koophandel

1. Erg traag, niet oplettend, onvriendelijk, laten ons een kwartier zitten zonder op of aan te kijken. 2 keer menukaart gevraagd, geen reactie.

5,1

1. Geachte familie Dekker, allereerst mijn welgemeende excuses voor uw nare bevindingen in ons restaurant. Als u me toestaat een en ander toe te lichten , voor het eerst in 4.5 jaar tijd, waarbij ik mijn ziel en zaligheid in de keuken en ons totale restaurant heb gelegd en hierbij de keuken naar een hoger niveau heb kunnen krijgen, was ik gisteren te ziek om te werken. Naar ik nu begreep dus chaos alom en dat betreur ik diep.
    De horeca die het niet gemakkelijk heeft kan en mag niet zoveel steken laten vallen. Maar ik hoop middels dit antwoord u te laten weten dat het echt overmacht was. Bediende van het restaurant moest ineens bijspringen in de keuken hetgeen resulteerde in te weinig bediening in het restaurant.
    Ik vraag dan ook om u begrip en of u ons de kans wilt bieden het "over" te doen. Ik hoop dat u uw recensie wilt nuanceren of wilt verwijderen totdat we u hebben kunnen laten zien hoe secuur we werken en met onze gasten( gast is koning) omgaan.
    Het zou fijn zijn als u hierop u recensie zou willen baseren.
    Daartoe nodig ik u uit op onze kosten te komen dineren.

Er is er veel aangelegen onze goede naam te behouden en u als tevreden gast te hebben.

Vriendelijke groet,
    Jeannette Faasse, chefkok en directielid.