Op dit adres zit nu: Pallas Athene

1. Gisteren na de markt snel geholpen aan een plekje,en heerlijk nog in het zonnetje zitten eten. Als trouwe gast kregen wij een ouzo aangeboden. De mixgrill was lekker mals. De kip heerlijk gekruid. De bediening erg gastvrij.

Vorige recensies van Jan Jansma

• Afgelopen weekend gegeten bij Pallas Athene, de wijnkaart stond op tafel waar we een heerlijk rood wijntje uitkozen.
    Waar we grote glazen bij kregen wat de wijn zeer aangenaam maakte om te proosten. Waarna we op een leuke manier de mezedes (Griekse tapas) konden uitkiezen, waar we zelfs nog ieder 2 stuks gratis kregen bij bestelling van 10 stuks. We hebben dan ook heerlijk gegeten. Prima service. Als nagerecht hebben we gevraagd om de koffie kaart waar we bijna geen keus konden maken, maar een lekkere koffie brasil op aanraden van het personeel is een aanrader met een bonbon er bij.
    We komen zeker in maart weer want dan mogen we zelfs onze eigen prijs bepalen voor het diner.