Op dit adres zit nu: Audrey's

1. Wij kwamen met een gezelschap van 4 personen rond 17:00u aan, duidelijk het tijdstip van wisseling van de wacht.
    Het meisje dat ons de tafel wees, vergat (...) ons de kaart te brengen, dus na zelf vragen werd deze gebracht door weer iemand anders. Meisje 1 verscheen later in eigen kleding weer ten tonele en ging aan de bar zitten. Duidelijk einde werktijd.
    Buiten was het redelijk druk, binnen niet. Personeel onderling redelijk luidruchtig en totaal niet op elkaar ingespeeld.
    Een oudere man (of vaste klant, of medewerker) liep telkens van buiten naar binnen met een glas bier in de hand. Kwam over als licht aangeschoten en in ieder geval niet sympathiek.
    Al met al kregen wij niet een welkom gevoel en was de bediening zeer traag.
    Eten werd geserveerd door een vriendelijke jongeman die wél servicegericht was en ook bij tijd en wijle kwam vragen of alles naar wens was.
    Eten was prima, alleen overheerst als herinnering jammergenoeg de ergernis omtrent het personeel en de luidruchtige bierglasdrager.