in Noordwijk

Sfeervol, warm interieur, gehele jaar uniek uitzicht op zee!

1. En inderdaad 18 mei zijn we terug gegaan. We hadden die avond gereserveerd om met 9 personen in totaal mijn verjaardag te vieren. Het was zeer plezierig geweest als men, bij de reservering, erbij had gezegd dat men op 18 mei de opening van het strandpaviljoen had gepland. Bij aankomst stond het paviljoen vol en onze tafel stond bijna tegen de bar aan. 2 van onze kinderen kwamen hierdoor nogal in de verdrukking door 2 mannen met een biertje in hun hand, die gezellig tegen de stoelen van de jongens aanstonden. Toen wij vroegen of het niet handig was geweest als men ons over de opening gemeld had, kregen we als antwoord dat we alsnog weg mochten gaan. Ja tuurlijk, ga maar ff verkassen met 9 man. We hebben toch maar ons drankje besteld en kregen de speech van eigenaar en vrouw van de eigenaar in z'n geheel mee.

Toen de drankjes werden gebracht bleek er in 1 glas een barst te zitten. We hebben hiervan melding gedaan maar er werd op een dusdanig negatieve manier gereageerd dat we alsnog besloten om te vertrekken.

Helaas zal het een tijdje duren voordat we weer een poging zullen wagen, al waren we de eerste keer best wel positief.

Graag willen we meegeven dat als je meer wilt zijn dan een gemiddeld strandpaviljoen, het personeel dit ook moet weten. Bedienen in een restaurant is niet zomaar een vakantiebaan, het is een vak.

Vorige recensies van Cees

• Ondanks de drukte op Hemelvaartsdag had men toch nog wel een plekje aan de bar. Het is inderdaad wel jammer dat je echt moet roepen om geholpen te worden. Ook hadden wij vooraf wat brood gevraagd, die werd gelijk met het voorgerecht gebracht, dit lijkt ons niet de bedoeling.

Wij wijten één en ander maar aan opstartproblemen en komen zeker nog een keer terug. Het eten is nl. net als de sfeer goed.