1. Don Sosa

Slechtste friet ooit gegeten! Niet eens gaar, flauw, slap, bah bah! Je mag als klant niet eens voor de cafetaria roken?! Aziatische medewerkers die je in het Engels aanspreken!? Ik kom hier nooit meer! Liever naar een van 10 andere cafetaria's in de buurt! Je klanten spreek je gewoon in het Nederlands aan en op een nette manier, klaar!

1. Beste Don Sosa,

Bedankt voor het delen van bovenstaande reactie. In het belang van onze gasten (en met name de hele jonge gasten), keuren wij het inderdaad niet goed dat er geblowd wordt bij ons voor de deur. Onze dagverse, verse friet behoeft een specifieke baktijd, om zo de kwaliteit ervan te kunnen geranderen. Wij betreuren het echter dat u dit anders heeft ervaren en nodigen u dan ook van harte uit om nog eens een frietje bij ons te komen eten. We zullen deze dan extra hard bakken en u -zoals wij dat normaliter doen- vriendelijk in het Nederlands te woord staan

Met vriendelijke groet,

Cafetaria de Dijk

2. Beste Ana,

ik heb niet om jouw reactie gevraagd. Je claimt iets, waar je geen bewijs voor hebt. Dit is nou precies wat ik bedoel. Jij hoeft mensen niet uit te leggen hoe gebakken frites eruit ziet, dat kunnen wij zelf! Omdat ik het niet te eten vind (2 maal) geef ik mijn mening, en ik wil niet dat jij die met smoesjes mooier probeert te maken. Als jullie normaliter in het NL te woord staan, hadden jullie toen ook moeten doen! Beetje raar verhaal. Ik zou het op prijs stellen als je mij niet meer terug schrijft! Jullie frites vind ik niet lekker! Klaar!

3. hallo Don sosa,

ben het helemaal niet met je eens, ik kom er al jaren en altijd en netjes geholpen door die mensen en wat de friet betreft gewoon de beste uit de omgeving ik heb ze allemaal gehad maar gewoon de lekkerste . mss had je die dag pech .KLAAR

4. Bedankt voor je ongevraagde mening, blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest in mijn vorige bericht. Mensen, smaken verschillen en ik blijf bij mijn mening, kunnen jullie honderden berichten schrijven! Ik zou het op prijs stellen als jullie jullie mening voor jullie hielden over mijn recensie. En woorden met hoofdletters typen, maakt je argumentatie niet sterker. Dank.