1. Tapas gegeten binnen het duurste segment op dit gebied (€27,50 per persoon) en vervolgens moeten betalen voor één karaf leidingwater. We zaten met 12 personen aan tafel. Bedrijven als La Cubanita die je nauwelijks een concurrent kunt noemen doen het beter voor 10 euro minder (oké, zit dan wel geen dessert bij). Wordt de volgende keer toch weer een andere zaak.

1. Beste Mevr.Van Zadelhof,

Wat jammer om te lezen dat u achteraf toch niet helemaal tevreden bent over het bezoek aan ons restaurant.

Onze medewerker heeft meermaals gevraagd of alles naar wens was.
    Uit uw reactie konden wij niet opmaken dat dit niet het geval was.
    Natuurlijk hadden wij graag met u naar een oplossing gezocht.

Het klopt inderdaad dat wij een kleine vergoeding vragen voor een karaf ijswater.
    We hebben dit dan ook tijdens het bestellen van de karaf aan u gemeld.
    Onze medewerker kon uit uw reactie niet opmaken dat dit een probleem was.
    Gezien er in totaal 3 maal 2 karafjes ijswater zijn besteld (€6.-)

Uiteraard hopen wij dat u smaakvol heeft gegeten en dat wij u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen.

Met gastvriendelijke groet,

Team Grill-ig's broertje

U benoemd het restaurant La Cubanita, hier serveren ze helemaal geen kraanwater, zie voorwaarde op de site.

2. Jammer dat Grill-ig's broertje zo in de verdediging gaat. Bij het begin van de avond heeft uw medewerker duidelijk laten weten dat hij ons liever buiten had bediend, dit als reactie van hem op het gevraagde water.
    En La Cubanita is nooit in relatie gebracht met het serveren van water, dus goed lezen graag.
    Het eten was gemiddeld, niet goed maar ook niet slecht. Daarentegen waren de desserts top.
    Algehele conclusie is onvoldoende met inachtname van de prijs, dus een nieuw bezoek zit er niet in.