Op dit adres zit nu: Thai Noon

1. Marianne van Elteren

Het is leuk om een etentje cadeau te krijgen. En als het dan een etentje bij het Smaakhuis is, kan de avond helemaal niet meer stuk. Gezellige ontvangst; tafel aan het raam was al voor ons gereserveerd.
    De gerechtjes werden keurig opgediend en smaakten verrukkelijk. Favoriet was oa de gebakken geitenkaas en de mini sate. Maar eigenlijk smaakte alles lekker. De mannen nog een ijscoupe en ik bij de koffie nog een Cuarenta y tres erbij. We denken nu al aan de volgende keer!

Vorige recensies van Marianne van Elteren

• Marianne van Elteren

Om verjaardag te vieren gingen we met z'n drieen naar het Smaakhuis. Hartelijke ontvangst door Anja en Willem. We kozen nu voor het verrassingsmenu. Een concept zoals in China: er staan een aantal gerechtjes op tafel en je eet dit met elkaar op. Zo krijg je een leuk overzicht van de menukaart. De kwaliteit van het eten was uitmuntend. We hebben geprobeerd een top 3 van alle gerechtjes te maken, maar dat lukte niet. Alles was even lekker! En dat met de gezellige muziek. Het was weer fijn.

• Marianne van Elteren

Ik denk dat het de derde keer is dat wij hier waren. We namen het feestmenu. Het eten was geweldig van kwaliteit. De aspergesoep was heerlijk. Wel jammer dat er weinig mensen waren. Maar daardoor wel meer met Anja en Willem gepraat.

• ML van Elteren

Op 5 december hier gegeten. Heerlijk eten. Gelukkig geen vullers erbij, zoals patat, zodat je lekker eet, zonder dat je propvol zit. Tempo van het eten ook goed.