1. Snijders

Wij gaan hier al jaren, nooit problemen gehad. Je moet wel duidelijk doorgeven wat je wilt en dit zeker ook nog eens herhalen, zodat je bij thuiskomst niet tot de ontdekking komt dat de bestelling niet compleet is...

Helaas deze keer was het toch weer mis gegaan, naast het weekmenu nog een extra bakje nasi besteld, maar deze zat er niet bij. Dus direct gebeld en ik direct weer terug. Bij aankomst stonden de twee dames al klaar om in de aanval te gaan. Ik leg netjes uit wat het probleem is, poging tot tenminste, want ik kreeg niet de kans m'n zin af te maken. Mevrouw begon meteen te gillen en te gebaren dat ze wel alles meegegeven had. Ik vraag de dame of ze misschien wilt bedaren, want ik heb niks aan mijn oren en versta haar prima. Maar ze kwaakt non-stop door. Ik vraag haar of ze werkelijk heisa gaat maken om een bakje korrels? Alsof ik extra terug kom rijden om onzin te verkopen en dat intussen thuis alles staat af te koelen!

Getuigt toch van een alles behalve hoog iq als je zo met je klanten omgaat, zeer dom.

1. Hey,

na deze reactie te hebben gelezen sta ik versteld. Ik bestel hier al jaren en nog nooit een probleem gehad, ik geef u gelijk dat ik wel moet herhalen wat ik heb besteld, maar als ik dat doe krijg ik ook echt wat bij dat menu hoort. Kijk vervolgens nog eens zeker wat u heeft besteld of dat u het duidelijk heeft doorgegeven, want dit vind ik toch wel echt een beetje een lulverhaal.