1. Vandaag waren wij in de stad en hoorden wel eens mensen over deze ijssalon praten. Dus gingen wij hierheen.

Mijn man bestelde een coupe van de kaart en ik vroeg specifiek om vanille en mokka ijs met verse aardbeien en slagroom. Ik krijg een aardbeiencoupe met mokka ijs en aardbeiensaus.

Ik zei tegen de serveerster dat ik niet had besteld. Vervolgens hangen er drie personeelsleden over het ijs om de saus eruit te lepelen. Ik krijg dezelfde coupe terug met restjes saus er nog in. Ik zeg luister ik wil niet lullig doen maar de saus zit er nog in. Ze loopt weg. Er onstaat een kleine woordenwisseling tussen een oudere dame en een meneer. Wat was mjn probleem? Want de saus is van aarbeien gemaakt. De man reageerde nog met de woorden, mevrouw wilde geen saus. (niet bepaald handig om dit in het zicht te doen van klanten). De dames keken eens beledigd en gingen door met kletsen.

Het ijs was overigens lekker maar hoe men klanten behandeld hier is niet top. Wij werken zelf in de horeca, zo behandelen wij onze klanten in ieder geval niet.

6,1