in Heerenveen

The best steak in town

1. Weer heerlijk gegeten bij Meneer Harry en team.
    Gewoon heerlijk en eerlijk vlees en een heerlijke saladebar.

Niet twijfelen, gewoon lekker eten bij Toro Pinto.
    Meneer Harry en team... Bedankt weer en tot gauw!!

1. h.s.aujla
    Van restaurant

Bedankt Mijnheer Jack

2. Bedankt Mn.Jack voor uw bezoek by Toro Pinto en uw recentie

Vorige recensies van Jack

• Tja.....wat kan ik nog zeggen na vele recenties die ik al geschreven heb. Vele malen geweest bij Toro Pinto en moet zeggen dat de kwaliteit steeds op pijl is, gewoon TOP. Afgelopen zaterdag 21-11-15 weer geweest en het was heerlijk. Beiden een bief de lomo, geserveerd op een hete plaat dus je kan de ossehaas zo doorbakken als je wil. Bediening was weer top. Wij hadden Dominique als serveerster en die weet precies hoe het hoort, beleeft, vriendelijk en spontaan en weet wat ze doet. Gewoon het hele team is vriendelijk en harde werkers en je voelt je echt welkom. Meneer Harry mag trots zijn op zijn team en onderschat meneer Harry ook niet...die kan heerlijk koken.
    Kortom gewoon een dikke 10 en mensen gewoon lekker komen eten bij Toro Pinto en ervaar het zelf. Tot snel weer!

Jack!

• Afgelopen zaterdag 7/11/15 weer heerlijk gegeten. Bediening top, sfeer top en het eten over de top. Een fantastische bief de lomo hadden we alle 2 en die was zo heerlijk, krijg er gewoon weer water in mijn mond van.
    Dit is een geweldige zaak met goed en eerlijk eten en een top brigade, zowel in de keuken en zeker in de bediening. Mocht je in Heerenveen zijn, moet je gewoon hier eten. Harry en team, tot gauw weer.

• Zeer goed eten... hele aardige en vriendelijke eigenaar. Bediening is prima. Een drie gangen diner voor nog geen 24 euro en het vlees en alles er omheen is heerlijk. Echt een aanrader. Heerlijk saladebuffet. Tot gauw weer Toro Pinto.