in Groesbeek

Laat u verrassen in het meest sfeervolle restaurant!

1. Weer eens terug hier met ons eetclubje voor de tapas. Was weer heerlijk. Het zijn "gewone" gerechtjes, maar wel smaakvol.
    Eerst een lekker soepje vooraf in zo'n leuk potje. Dan een koud voorgerecht van 4 soorten vis/vlees. Tapas eenvoudig, maar qua prijs/kwaliteit prima.

Vorige recensies van het eetclubje

• Weer heerlijk tapas gegeten. Prima smaak, prima prijs, prima kwaliteit. Heerlijke avond. Lekkere wijn. Gewoon doen!

• Regelmatig laten we ons op vrijdag avond verrassen: een heerlijke start van een vrij weekend of afsluiting van de werkweek. Het tapas menu is een echte aanrader, met smakelijke kleine gerechtjes: niet culinair maar heerlijk gewoon eten voor weinig geld. Ook lekker biertjes en wijnen, de bediening was de laatste keer echt beter. We snappen alleen niet dat het hier niet zo druk is, want de prijs kwaliteit verhouding is prima om zo eens tussendoor te genieten.

Ook de sfeer is oke. Een aanrader: niet culinair maar ook geen snackbar kwaliteit.