1. Zaak is een tijdje gesloten geweest. Na de heropening hebben wij daar weer eens gegeten.

Wij kwamen voorheen bijna iedere week bij dit restaurant. Nu was alles jammer genoeg heel anders: de eigenaresse liep met een baby op de arm door de zaak, het bier was nog niet gekoeld en of ik maar een halfuurtje wilde wachten en ook hadden wij klachten over het eten van het lopend buffet. Alles werd afgedaan met "verschil van smaak" en er werd geen moeite gedaan om het ons naar de zin te maken. Schouderophalend werden we aangehoord. Wij voelden ons behoorlijk beledigd en mijn vrouw en ik hebben afgesproken om hier nooit meer terug te komen.
    Ik geloof dat het de directie niet interesseert wanneer een trouwe klant vertelt dat hij beter zijn geld bij een ander soort restaurant kan uitgeven.

Als we in het weekend langs lopen is het angstig stil in het restaurant. Zou men zelf doorhebben waarom?!

5,1

Vorige recensies van Leny en Ludwig.

• Zaak is enige tijd geleden overgenomen. De nieuwe eigenaar heeft het lopend buffet uitgebreid met wat lekkere dingetjes zoals pinda's, gebakken uitjes en kleine frietjes. De gevulde eieren zijn ook weer terug. De soep en de knoflookgarnalen zijn goddelijk. Dus, kom dat zien en smullen maar.