1. Het was al een aantal jaar geleden dat we hier waren gaan eten. Schandalig eigenlijk. Want iedereen die van de échte Italiaanse keuken houdt moet hier eens gaan eten. De bediening is spontaan en professioneel. De inrichting is niet echt Italiaans, zoals de meeste zijn ingericht. Echter wat meer kunstzinnig. Het eten is zonder meer voortreffelijk. Verse ingrediënten, zonder veel ingewikkelde liflafjes, maar absoluut smakelijk. Als voorgerecht had ik een salade met coquilles en garnalen. Zalig! Perfect gegaard en heel goed op smaak. Als tussengang een tagliatelle met bospaddestoelen en truffel. Heerlijk! Het hoofdgerecht een runderbavette. In combinatie met de verse groenten een streling voor de tong. Als nagerecht had ik een vijftal heerlijke Italiaanse kazen die zonder meer lekker waren. Convives is en blijft voor mij het beste Italiaanse restaurant in Zuid-Limburg. Waar de prijs-kwaliteitsverhouding ook nog eens perfect is.

Vorige recensies van bourgondier111

• We zijn voortreffelijk ontvangen door een gastvrouw die het vak begrijpt. We hebben gezien de weersomstandigheden gelukkig buiten kunnen eten. Bovendien was de jonge dame in de bediening ook verrassend vakkundig. Over het menu en de drank kan ik heel kort en bondig zijn. Van begin tot einde voortreffelijk. De amuse was een genot, voor en tussengerecht heerlijk. Hoofdgerecht tongstrelend. De kazen als nagerecht waren subliem. De wijn en de port bij het nagerecht waren heerlijk (minder kort en bondig dus). Kortom, als je echt goed Italiaans wilt eten. The place to be!