1. R 48 punten

Mijn ervaring met deze chinees is in 1 woord perfect te noemen. Ben hier al erg lang klant en heb ook alle chinezen geprobeerd. Deze springt er echt bovenuit. Deze mensen zijn met eten uiterst betrouwbaar, want ze werken met 100% verse producten. Niet gierig zoals menig chinees waar je voor elk luttel ding extra moet betalen. Ook als er een keer een foutje is met de bestelling wordt het zeer goed opgelost. Heb enorme waardering voor deze mensen. Heb vaak genoeg bij andere chinezen gezien dat ze door hun gierigheid te lang door gaan met producten, want het is immers geld wat je weggooit. Dat zul je hier nooit en te nimmer mee maken. Ik kom hier zeker 2 per week en ben zeer blij met hun. Toppie.

Vorige recensies van R

• R

Gewoon klasse hier en zeer goede service waar menig chinees een voorbeeld aan mag nemen. Eten is altijd van zeer goede kwaliteit en vele wensen zijn hier bespreekbaar. De dame is enorm klantvriendelijk. Kortom, een hele fijne zaak waar wij altijd met plezier ons eten ophalen.