1. Marianne middelham

Het zit me erg dwars. Ik wil iemand niet afmaken, maar ik vond het eten niet goed. Ik was hier met mijn muziekgroepje en het was gereserveerd op een woensdagavond een paar weken geleden. Ik had een grill-spies besteld en dat was opgewarmd vlees. Waarschijnlijk in de magnetron. Ik wilde het plezier van de rest niet bederven dus ik heb niets gezegd. Het schijnt dat de asperges wel goed waren, maar het vlees beslist niet. De spies was er ook af omdat het dan niet in de magnetron kan. Ik vind dat dit niet kan. In elk restaurant waar ik nadien geweest ben vraag ik dan ook of het wel vers gebakken of gegrild is omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad. Hoe kan dit? Ik had het niet moeten pikken. Later hoorde ik van iemand dezelfde ervaring. Ik ga hier niet meer naar toe. Zonde van mijn geld. Restaurant: wilt u reageren?

2,4

1. Beste Marianne,

Ik vind het zeer spijtig om deze reactie hier terug lezen. Als u een reactie wilt, had u ons beter kunnen mailen op:
    info@brasserie-hugos.nl

Zou u mij alsnog een mail willen sturen? Dan kan ik het een en ander voor u uitzoeken en met een passend antwoord komen. Bedankt voor uw moeite.