1. cindy 34 punten

Na ongeveer een jaar weer eens terug hier. De kaart van de tapas nog steeds hetzelfde en alles wat je krijgt wordt opgewarmd in de magnetron. We hadden ze nog één keer het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit restaurant gaat nooit draaien onder deze eigenaar. Ik ga volgende keer weer ergens anders!

3,1

Vorige recensies van cindy

• De koffer gaat echt achteruit! Nadat we een jaar geleden kennis hadden gemaakt met het onbeperkt tapas eten waren we super enthousiast. Echter laat het de laatste maanden behoorlijk te wensen over! Als het druk is kunnen ze het niet aan en moet je 1 uur wachten op je eerste gang. Ze komen gewoon niet je ingevulde briefje halen en als je eindelijk het eten krijgt is het koud en niet gaar. Als je hier iets van zegt dan bieden ze je een drankje aan wat ze vervolgens vergeten!? Nadat we ze het voordeel van de twijfel hebben gegeven wederom teruggegaan op een rustige avond. Nu hoefde we niet lang te wachten maar... De biefstuk was nog rauw, de maïs smaakte bedorven en er zat een stuk hard plastic in de kip! Reactie: bedorven?? Ik geef het door aan de chef dat er plastic in eten zit, wordt nog niet eens iets van gezegd en vervolgens kregen we het drankje wat we al genuttigd hadden van de zaak. Nou we hebben de rekening gevraagd en helaas ons zien ze niet meer terug! Jammer dat het zo moet gaan als je er minstens 1x in de maand kwam! Koffer doe hier iets mee want we horen vele mensen klagen!