1. Aagje 56 punten

Afgelopen zaterdag ben ik hier met mijn vriend wezen eten voor mijn verjaardag. Helaas viel het behoorlijk tegen. Ik kreeg echt het gevoel dat wij op de laatste plaats stonden, omdat we een coupon hadden. Toen we begonnen met eten moesten we eerst nog een tijd wachten tot onze steengrill klaar werd gezet en vervolgens moesten we ook nog een kwartier wachten tot hij warm genoeg was. Wij hadden dus besloten om alvast iets anders te gaan eten. Helaas lagen er nog maar enkele frietjes. We zijn dus maar aardappelkroketten gaan eten. Deze waren alleen al wel koud. Na een uur waren de frieten en aardappelkroketten nog steeds op en nooit meer aangevuld. Ik ben vervolgens maar gaan vragen waar de friet bleef. Dit zou meteen geregeld worden. Ondertussen zagen wij dat de mensen die a la carte eten al wel friet krijgen. Na een half uur kwam er eindelijk iemand met friet aanlopen. We hadden het arrangement van 2 uur en na anderhalf uur kwam er dus pas friet. Mijn vriend is gelijk friet gaan halen voordat het weer op zou zijn. Helaas bleek deze friet ook al koud! Dit alles gaf ons absoluut geen goede indruk en we zullen dan ook niemand aanraden om bij jullie te komen eten.

1,9