Op dit adres zit nu: Hapas

1. Heerlijk gegeten bij Binnen op Zee! Vers stokbrood met kruidenboter en aioli vooraf en lekkere huisgemaakte saté met friet en keuze uit de saladebar als hoofdgerecht. En dan zit je echt wel vol, want de porties zijn groot, evenals de glazen icetea! Zeer vriendelijke bediening, de mogelijkheid om een spelletje te doen (verdorie, verloren met scrabble!), gezellige café-sfeer (niet zozeer grand cafe, trouwens, maar 'gewoner' en knusser). Echt een aanrader!

Vorige recensies van Coco

• Wat een lekkere saté! Een bord vol, met lekkere friet en een goede salade, voor slechts 15 euro. Precies wat we nodig hadden na onze lange strandwandeling. Vriendelijke jongen in de bediening. Kranten, tijdschriften, boeken en spelletjes beschikbaar, wat een huiselijke sfeer geeft. Wij komen zeker terug!

• Vanavond naar aanleiding van goede recensies op deze site bij Binnen op Zee gegeten. Geweldig! Grote glazen ice-tea, heerlijk warm stokbrood met kruidenboter/tapenade en daarna de kipsaté: heel veel en heel lekker! Ontspannen eetcafé-sfeertje met vriendelijke, attente bediening. En dat allemaal voor een klein prijsje. Wij komen hier zeker terug!