Op dit adres zit nu: Boque

1. Gaby Nieuwenhuijs

Ik heb eerder een High Tea gehad die was zoals het hoorde te zijn, dus deze viel echt tegen. Er waren maar 3 soorten thee en we moesten het met 1 pot heet water doen. Er werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Extreem druk was het ook absoluut niet, dus daar kon het echt niet aan liggen. Wat op het schaaltje lag was niet vies, maar erg simplistisch in elkaar geflanst. Had net zo goed zelf wat in elkaar kunnen flansen thuis en sorry hoor... marshmallows en mini-bitterkoekjes als onderdeel van het toetje? Nee, dat kan echt niet!
    Voor een High Tea met aan het eind 2 glazen wijn, waren we 47,20 kwijt, dus sorry, dat was echt teveel.
    De gastvrouw was op zich vriendelijk, maar ze kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was of om te vragen of we nog thee wilden. De man die ons daarna kwam bedienen was vrij bot.

Ik kom er in ieder geval NOOIT meer. Ik ga namelijk liever naar een tent waar de prijs-kwaliteit beter is en waar het personeel vriendelijker en behulpzamer is.

1. Le Baroque
    Van restaurant

Beste Gaby heel vervelend om te lezen dat jullie onze high tea zo ervaren hebben maar wij flansen nooit zomaar iets in elkaar het zoete gedeelte kan wel per keer verschillen. Het is inderdaad de bedoeling dat wij aan tafel vragen of er nog theewater is gewenst of dat alles voldoende is. Je geeft aan dat dit bij jullie niet is gebeurd. Onze excuses daar voor. Als je ons hierop had aangesproken was alles goed gekomen. Jammer dat jullie het bovenstaande niet gelijk hebben geventileerd.
    Verder zeg je dat mijn collega vrij bot was. Kan je ons zeggen wat je hier mee bedoeld? Met vriendelijke groet Team Le Baroque

2. Ik vond de broodjes echt te simplistich en ook waren er eigenlijk maar 3 soorten. Ik heb een high tea gehad waar er maar liefst 6 soorten mini sandwiches waren en daar zat geen dubbelgeklapte dikke boterham tussen met 1 plak kaas en een tomaatje.

De mannelijke collega had er geen zin leek het zo en als een babbeltje probeert te maken, dan kan er ten eerste wel een glimlach vanaf en een reactie is dan helemaal gewensd.

mvg