1. Jannes Van Kan

Vriendelijke en behulpzame bediening maar we gaan nooit meer terug. Een paar behoorlijke blunders die de chef toegeeft maar weigert om er iets aan te doen !!
    In mijn hoofdgerecht vind ik een stukje plastic en mijn vriendin haar hoofdgerecht was zo weinig dat het meer weg had van een voorgerecht. We hebben dit gemeld en de baas wil niet tegemoet komen. Dat haar hoofdgerecht zo weinig was dat gaf de chef toe maar dat werd gecompenseerd met de groenten en saus ?? Het stukje plastic klopte ook, dat zat om het gerecht heen. Absoluut schandalig om je klanten zo niet tegemoet te komen terwijl de bediening wel wou meewerken. Wat een afgang. Een blamage voor de zaak, op deze manier kun je prijs/kwaliteit niet verantwoorden!

1,6

1. Beste heer van Kan, 3 maanden na dato komt u met een recensie die volgens mij toch uit zijn verband is getrokken, zal wel door slechte weer komen maar nodig u graag uit om dit persoonlijk te bespreken, dus als u mij een mail stuurt naar info@restaurantmeds.nl dan zal de baas /jacco op een meds waardige manier reageren.

2. Beste heer van Kan, helaas nog geen reactie mogen ontvangen om op een meds waardige manier zoals op de avond zelfde hier iets aan te doen, schijnbaar staat u daar nu en toen eind januarie niet voor open maar wij staan hier iedere dag met passie/liefde te werken, waarbij alles zelf gemaakt wordt, en als er een klacht is dan wordt dit met dezelfde liefde opgelost. Daarom vindt ik het onbegrijpelijk dat u 5 maanden na dato een niet faire recensie plaatst die een vertekend beeld geeft van meds en mijn persoon, daar pas ik voor! Wens u verder veel geluk en plezier in het leven.