1. Leuke tent om te zien, bediening was traag en ongeïnteresseerd. Hadden niet door dat als je de kaart dicht had ze bij je langs moesten komen om de bestelling op te nemen. Vragen tijdens het eten niet of je nog wat te drinken wilt. Het eten was echt dramatisch een echte kok zou in dit concept niet misstaan.

Het broodje Kip was een combi van hompen kip met was saus uit een potje en uren later kon je nog proeven wat je niet had moeten eten, verder was het lauw, flauw en veels te duur voor de kwaliteit.

Stop met het serveren van eten of neem een echte kok aan, sterker nog, ik denk dat de gemiddelde huisvrouw het nog beter zal doen.

Geen idee of ze een concept kaart voeren en bij alle Woodies deze rommel serveren. Zo ja, dan moeten de overkoepelende chefs maar eens opnieuw naar school.

Nee, hier komen wij zeker niet meer terug.

2,3