1. Prachtig terras, prachtige omgeving en vriendelijk personeel. Helaas kwam de volgens de menukaart bestelde "Kabeljauw vanuit de oven met een krokante korst van bruchetta peterselie broodkruim" niet uit de oven. De moot kabeljauw was bestreken met een kruidenkaas en daaroverheen lagen de droge broodkruimels. Niet echt smakelijk. Daar heb ik melding van gemaakt. Het antwoord uit de keuken: "Oudere mensen bestellen vaak de kabeljauw omdat het zacht is en door de korst wordt het dan weer hard". Wat een excuus! Alsof het aan ons "oudjes" ligt en ze ons op deze manier ook nog een dienst hebben bewezen! Geen enkele compensatie door een kopje koffie of iets dergelijks aan te bieden voor de gemaakte fout. Bij het verlaten van de zaak viel ons oog op een kortingsbon van 20% op het hoofdmenu. Kijk en dat vertellen ze ons "oudjes" niet! Erg jammer want het is echt een schitterende locatie.

1. goede middag
    bij deze wil ik graag even reageren op uw recensie
    de kabeljauw komt bij ons altijd uit de oven maar de de kruidenkaas krijg je nooit een hele krokante korst
    dus is dit geen fout
    en wat betreft de kortings bon die u heeft zien liggen die is niet van de roskam hurwenen die is voor onze andere vestiging en niet voor hurwenen
    vriendelijke groet wim

2. Goede avond,

wat de kortingsbon betreft: daar zult u zeker gelijk hebben. Wist niet dat De Roskam nog een locatie heeft. Oprechte excuses daarvoor.
    Maar wat de kabeljauw betreft: de menukaart suggereert echt anders. En de bediening en het keukenpersoneel eveneens gezien hun reactie. Als het geen fout is, is het nog erger. Koude douche verhaal.

Vriendelijke groet,
    Toos