1. Toni 65 punten

Ben door de jaren heen regelmatig bij Wok Palace te vinden geweest: in het restaurant, maar nog vaker om af te halen. Op zich ben ik een tevreden klant geweest: Smaakvol eten, vriendelijke bediening, Okee gewoon.

Bij het afhalen is het echter ook al 'n paar keer mis gegaan, vooral door alle drukte die er op sommige (feest)dagen en tijdstippen heerst. 't Is niet de eerste keer geweest dat ik tot 'n uur en wel langer heb moeten wachten op mijn bestelling, werd die 1x zelfs helemaal vergeten en 1x verkeerd samengesteld. Nou ja, da's vervelend, maar nooit 'n reden geweest om dan maar ergens anders heen te gaan.

Maar onlangs, met Vaderdag, spande de kroon: Niet zozeer vanwege de drukte, want dat was nog wel te verwachten, maar veel meer omdat ik nooit eerder zo'n slordig en smakeloos combinatiegerecht mee naar huis heb genomen: Gelig/grijze brokken in 'n lichtrode, waterige saus wat Fou yong hai moest voorstellen; driedubbel hard gebakken rundvlees in 'n wat donkerdere saus dat voor Pabi Pangang moest doorgaan; en Mihoen die qua lengte, textuur en smaak eerder op Vermicelli voor in de soep leek.

Het is voor mij de laatste keer geweest, ben weer klant bij de authentieke afhaalchinees hier in hetzelfde dorp.