Het restaurant is gesloten maar de locatie is binnenkort beschikbaar als vakantiewoning.

1. Zaterdag 25-06-2015 hebben wij met 5 personen waarvan 2 vegetariërs bij Nynke gegeten. Voor de vegetariërs: als jullie willen lekker eten, ga dan niet naar Nynke. De kok heeft absoluut geen respect en doet geen moeite voor de vegetarische maaltijd.

Mijn maaltijd was pasta met geraspte oude kaas. Wel makkelijk hoor!! Kook de ravioli en laat even staan (dan wordt het lekker droog) gooi geraspte kaas er op en warm het in de magnetron... laat even staan zodat de kaas nog even erop droogt en serveer het met een glimlach! Na mijn beklaag te doen kreeg ik hetzelfde recept maar met ietsje meer kaas... schandalig!! De dame van de bediening was geïrriteerd toen wij haar aangaven dat de pasta ook voor de tweede keer een droge hap was.

De maaltijd voldeed niet aan de verwachting maar wij moesten alsnog de volle prijs betalen... Dus nooit meer naar Nynke!

2,8