1. Mijn man en ik hebben bij het Tuindorphotel ‘t Lansink onze bruiloft gehouden. Het was prachtig mooi weer, onze gasten werden verwelkomd op het terras aan de voorkant waarna de huwelijksvoltrekking plaatsvond in hun mooie tuin (prieeltje met 100 jaar oude bomen eromheen) vervolgens champagne en bruidstaart à la Lars van Galen en een amuse diner. Dat allemaal buiten; ontzettend genoten van het fantastische eten, binnen- en buiten ambiance, vriendelijke losse, maar zeer nette bediening. Voor moeilijke eters die "niets" lusten kon ook van alles gemaakt worden. Reacties; "Dit maak je toch nooit mee, wat een fantastisch feestje!". Een intiem feestje waar je kan uitpakken en familieleden/vrienden meeneemt naar de smaaksensaties à la Lars van Galen en zijn team. Kortom een onvergetelijke dag, een aanrader!
    N&J