1. Aangezien ik al jaren vaste klant ben van Massis, vind ik dat ik mijn geweldige ervaringen moet delen met jullie allen!

Ik woon mijn hele leven al in Almelo, en daarom weet ik dat dit een van de eerste shoarma tenten is van Almelo (Massis Grill draait al bijna 20 jaar mee, ongelofelijk!). Uit het feit dat Massis nog steeds supergoed draait, kan iedereen opmaken dat het een fantastische zaak is.

Ik kom hier al járen. Heerlijk eten, kwaliteit van het vlees is perfect gewoon, kwaliteit/prijs is absoluut geweldig. Bij Massis weten ze waar ze mee bezig zijn. Voor de échte, originele shoarma zonder poespas, moet je gewoon bij Massis zijn, ook voor de aardappels en andere lekkernijen, heerlijk! En de mensen daar, die zijn ontzettend sympathiek, ik ga bijna wekelijks met een vriendenclub langs Massis, we zijn er allemaal even enthousiast over. We gaan er altijd met enorm veel plezier heen, en met nog meer plezier weer weg.

Kortom, voor een zaak die al bijna 20 jaar meedraait, verwacht je veel, en daar doet Massis Grill dan ook echt niet voor onder!