1. Geweldige zaak met kwalitatief heerlijk eten. We bestelden via een voucher van Ticketveiling. Daar aangekomen bleek dat we van tevoren hadden moeten bellen en de voucher op papier mee moesten nemen. Oeps. De jongen achter de balie zei dat hij ons zou helpen, maar dat dat eigenlijk niet mocht.
    We hebben de box vers bereid zien worden door de koks en binnen tien minuten was het klaar. Veel Japanse koks die dus weten hoe het product moet zijn. De sushi was fantastisch: geraffineerd en met zorg gemaakt. We kregen er gratis sojasaus, wasabi en stokjes bij.
    De sushi is niet goedkoop (16.50 voor een box voor één persoon), maar ik heb nu meerdere sushipunten bezocht en heb ondervonden dat goedkope sushi lang niet zo smaakvol is als de iets duurdere. Dus wil je een keer genieten, leg dat tientje erbij en laat je verassen.