Op dit adres zit nu: Bender

1. wiebe woudenberg

Als ik deze recensies lees vraag ik mij bijna af waar wij dan geweest zijn. Ik had van mijn dochters, ter ere van vaderdag, een lunch aangeboden gekregen. Deze lunch was geregeld via Social Deal met 50% korting waar dit etablissement ook aan mee deed.

De bediening en terras krijgen echt wel een voldoende, het meisje dat ons hielp deed haar best en vond de volgende commentaren ook niet prettig.

Omdat er niet zo veel vegetarische mogelijkheden op de kaart waar wij uit mochten kiezen stonden vroeg mijn dochter of ze, tegen een meer prijs, een vegetarische hamburger kon bestellen. Was geen probleem, er werd echter niet vermeld dat ze dan de volle 100% moest betalen. De volle prijs is niet erg, maar wel als de vegetarische hamburger een kartonnen schijf schijnt te zijn, zonder frites, mayo en-of ketchup. Zij heeft de hamburger dan ook niet opgegeten.

Mijn andere dochter bestelde een clubsandwich, vermeld stond met geroosterd brood met o.a. gerookte kip. Mayo en ketchup in minibakjes totaal € 3,-
    Wat jammer dat het 2 oude boterhammen waren die na het roosteren uit elkaar vielen, de gerookte kip...een paar plakjes kipfilet met kruiden bij de Lidl ingekocht, geen saus en zeer amateuristisch gesneden groenten, mijn kleindochter van 7 doet het vele malen beter.
    Ik stop met de beschrijving van de rest, t jammere was, toen we de "eigenaar"er op aanspraken, mijn dochter een grote mond van m kreeg en op een agressieve manier het de rekening van tafel pakte, hij zou dan nog wel een zakje frites voor haar maken...hoefde voor ons uiteraard niet meer.
    Als je met een actie meedoet om je zaak wat meer naamsbekendheid te geven en weet dat je er op het eten misschien op inschiet of kiet speelt... zorg dan wel dat de kwaliteit goed is en als je fouten maakt deze ook herstelt, zij het met crediteren of een drankje aanbieden, en nee, daar waren we niet op uit.

1,3