1. Marloes 1424 punten

Lekker, maar hier en daar toch ook wel wat minpunten. Van een van mijn medegasten begreep ik dat de kwaliteit een stuk minder was dan de laatste keer dat zij hier was wezen eten dus de service en de kwaliteit is helaas niet continu.

Met name het mannelijk serverend personeel liep nogal te dollen rondom de keuken en sprong niet echt met eerbied voor de gerechten om, het werd op een dienblad geflatst onder een hoop gelach en niet-werkgerelateerd gehouwehoer en vervolgens uitgeserveerd.

Er werd friet geknoeid op de grond maar helaas werd dat niet opegruimd waardoor het stuk werd getrapt.

De wraps waren hard met een bonk gehakt er in. De friet was niet gaar (haastige spoed is zelden goed!), bij de ene ronde kregen we wel een broodje bij onze garnalen en bij een volgende ronde niet. De beenham was meer een dikke plak vet spek, de kibbeling had te lang gestaan en was daarom nogal droog en smakeloos en het korstje niet meer krokant.

Bij creme brulee verwacht ik een knapperig suikerkorstje en geen slagroom om te verhullen dat het suikerlaagje ontbreekt. En de chocolademousse was meer vla...

Daarbij hebben we eerst een poosje buiten gezeten en daar werden we vlot bediend en voelden we ons gezien (naar mate het drukker werd, werd dit ook minder) maar binnen hebben we meer dan een half uur moeten wachten op een rondje tapas en duurde het allemaal erg lang.

Wel complimenten voor het meisje met het lange, donkerblonde haar. Vriendelijk, correct en vlot.

Al met al loop ik niet over van enthousiasme en dat is jammer want ik had er hoge verwachtingen van na allerlei goede verhalen te hebben gehoord. Continuïteit is belangrijk!