1. Voor de vijfde keer geweest, gisteren maandag 13-06.
    Er waren maar enkele tafels bezet. Alleen helemaal achter in de zaak waar je uitkeek op de prachtige tuin en waar ze nog zo'n 60 zitplaatsen hebben gecreëerd.
    Het was weer subliem, we zijn er ook een keer geweest op een volle zondag en dan is de kwaliteit echt minder. Mijn aanraden is dan ook echt om doordeweeks te gaan, alles perfect.
    Het enige minpuntje was dat wij op de blackangus portsaus vroegen (omdat we de saus van de chef niet zo lekker vonden) en toen kregen we een gewone rode port.
    Verteld dat dit niet de bedoeling was , maar hij stond toch op de rekening. Het meisje snapte het allemaal niet zo goed.
    Voor de rest dus uitermate tevreden en wij komen zeker weer terug (prijs zou iets omlaag mogen).

1. het was weer top ! afgelopen maandag geweest en de zaak zat helemaal vol ! dit zegt genoeg ! aanrader. eigenaresse super vriendelijk en ze herkend ons meteen. terwijl we er toch lang niet geweest waren .

Vorige recensies van vierpersonen

• Een geweldig concept. Geen wonder dat het afgeladen vol zat. Alles perfect bereid. Zeer vriendelijke bediening, ze waren ook zeer oplettend en hielden het goed in de gaten als iemand zijn gerecht nog niet had gekregen. Jammer dat er voor het water betaald moet worden. Wij komen zeker terug en hebben het al diverse mensen aangeraden die zeker ook zullen komen.