1. We hadden een weekendje Cuijk/Nijmegen geboekt en besloten om zaterdagavond te gaan eten in De Dom.
    Normaal ben ik geen recensieschrijver maar nu wil ik even wat kwijt.

Op deze site krijgt De Dom hoge cijfers, is ook de reden dat we daar een tafeltje geboekt hadden. Echter niets is minder waar! Het eten trekt hier gewoonweg op niets! Bedriegerij tot en met! Het menu dat we genomen hadden koste € 22.5 pp. en we hebben gewoonweg diepvriesrommel gekregen. Goedkoop smakeloos voedsel.

Goede raad aan iedereen: blijf hier weg!

1. De Dom
    Van restaurant

beste piet

jammer dat u het zo ervaren heeft maar alles word huisgemaakt

het gaat op het tastin plateau neem ik aan het enige wat uit de diepvries komt is ons huis gemaakt ijs

ik snap dat u denk dat onze uienringen en inkvis ringen uit de diepvries komen omdat het bij elk restaurant is maar bij ons zijn die huisgemaakt

ook is het jammet dat wij u die avond er niet over hebben gehoort en dat u 2 dagen bij ons heeft gegeten dus beetje vreemd

wij zijn het dan.ook.niet eens met deze
    beoordeling omdat die niet naar waarheid.is ingevuld

met vriendelijke groet
    De dom