Op deze locatie zit nu 'Vida Pura'

1. Voor de tweede maal gegeten. Heerlijke Australische vis (barimundi) aanbevolen door Monique. Precies goed en een zeer ruime portie. Eindelijk weer eens een volle maag gegeten in een restaurant.

Jammer dat nog niet meer mensen dit restaurant ontdekt hebben. Het is echt te rustig voor een restaurant met deze denkwijze over eten. Wij hopen dat dit restaurant langer als de voorgangers op deze plek met parkeergelegenheid zal volhouden.

Vorige recensies van Kees van Gestel

• Een totaal nieuw restaurant, dus even er naar toe om te kijken wat de gerechten zijn en hoe de kwaliteit is.

Het is duidelijk te merken dat alles nieuw is. Zowel de bediening als de gerechten hebben hun plek duidelijk nog niet gevonden.

Gezellige benadering door de staf, borden zijn vol, prijzen zijn niet overdreven.

Even afwachten hoe de kwaliteit verbetert in een paar weken en dan nogeens proberen. Op dit moment voldoet de opmaak van de borden, de goedkope papieren servetten, de schaaltjes met aardappeltjes, en de smaak m.i. Nog niet aan de eisen die je zou mogen stellen.

Een goed begin met een nog betere belofte voor de toekomst lijkt ons.

6,3