Op dit adres zit nu: Blauw

1. De aziatische dame in de bediening was chagrijnig. Het andere meisje in de bediening was erg aardig. Had ooit eens spareribs op daar en toen waren ze prima, dus ik had de groupon met korting gekocht. Deze keer waren ze echter totaal anders. De spareribs leken wel gekookt....of gestoofd o.i.d.
    Ik denk ook echt dat dat zo was.
    Doe ze dan op zijn minst in de oven voor een korstje.

Ik eet vaak spareribs, maar dit restaurant haal ik van mijn lijstje. Verkoop het dan niet aub. Mensen verwachten enigszins normaal eten. Hun reputatie zal wel weer kelderen, dit is geen slim bedrijfsplan..

1. goedemiddag,

jammer dat u laatste keer niet lekker gevonden heeft, we voorbreiden elk vrijdag meer dan 200 kilo spare ribs, dat kan een wel voorkomen dat sommige stukken tussen minder zijn, ook jammer dat u niet meteen aangeeft zodat we naar uw wens opnieuw kan maken, zo kunnen we uw probleem niet oplossen, kijk maar ook even wat er andere mensen hoe ze onze spare ribs vinden op site van Social deal of Groupon.