1. Een prima avond samen met mijn vrouw bij Athina gehad! Als voorgerecht kozen we Saganaki (beetje armoedig in dat aluminiumfolie maar wel lekker) en Keftedakia (sappig en lekker van smaak). Het hoofdgerecht bestond uit de Dafnischotel en biefstuk van de grill, geserveerd met patatjes en groenten. Lekker mals vlees, goed gekruid en prima op temperatuur. De champignonsaus was een beetje flauw van smaak, maar misschien was dat juist wel goed omdat daardoor het gekruide vlees beter tot zijn recht kwam. De rode huiswijn is een aanrader, de ouzo krijg je er gratis bij. Wat ons zeer plezierde was de ongedwongen sfeer, wat mede veroorzaakt werd door het zeer vriendelijke personeel. Deze mensen doen erg hun best, en bovendien op een "natuurlijke" manier. Ze zijn gewoon "echt" aardig! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!