Op dit adres zit nu: Burger King

1. Marianne

Deze keer was het eten toch echt iets minder als we gewend waren! We waren met 5 personen en hoewel het totaal niet druk was, had de bediening weinig tijd voor ons. Daardoor liepen ze ook wat drankomzet mis! Sowieso was een van de meisjes super chagrijnig! We zaten eerst buiten op 't terras en toen we vroegen of we naar binnen konden 'verhuizen' zei ze; "Ja hoor, als je je eigen troep maar mee naar binnen neemt, want daar begin ik niet aan."

We bestelden de tapas. Sommige waren erg lekker. Maar bijvoorbeeld de gegrilde zalm was zó droog! De Spaanse tortilla was ook niet echt lekker, net als de makreel. Er werd meer aandacht aan elkaar besteed door het personeel (zaten te gieren van de lach achter de bar) dan aan ons. Jammer. Tot nu toe altijd erg goede ervaring gehad, we komen hier al jaren.

6,7