Op dit adres zit nu: Jut&Jul

1. Tijdens een stop onderweg naar elders, een lunch gebruikt. Het moge duidelijk zijn: NIET voor herhaling vatbaar. Te kleine tafel waar toch 3 echt grote borden op werden gezet (zou attent zijn geweest als we werden geattendeerd op een andere grotere tafel daar begon het al mee). Broodje oude kaas, waarbij het (droge, kwalitatief beneden alle peil) broodje linea recta leek te zijn ingevlogen uit de eerste de beste supermarkt witte bollen zak met een minimale bodemprijs, weinig entourage (lees fantasieloos) op de borden. Overige lunchgerechten waren kwalitatief ook beneden niveau: extreem sompig maar ook erg vettig, bovendien stevige prijzen, gewoon NIET lunchwaardig!

Het bord van één van ons stond dusdanig wankel dat dit met een subtiele beweging op de outfit terecht kwam. Bij melden van eea, kwam er GEEN ENKEL excuus, gewoon zwijgen! Geen enkele reactie, de tafel werd stil en zonder commentaar afgeruimd. Een twee minuten later kwam de dame in kwestie terug: ja als de vlekken er niet uit gaan, stuurt u de rekening maar op van de stomerij. Pardon? Afgerekend en duidelijk laten merken dat we niet weer te gast zullen zijn. Zelf werkzaam in de Horeca, heel wat gewend en echt ervaren, maar wat hier werd uitgeserveerd en aan service werd geboden, was beneden alle peil. Met een grote boog om Plein Vijf heen de volgende keer, dat moge duidelijk zijn.

2,4

1. Beste Gast,

Wij zijn erg geschrokken van deze beoordeling en vinden het ontzettend vervelend dat u uw bezoek aan ons als 'beneden alle peil' heeft ervaren. Dit is niet onze standaard. We horen graag wanneer we het goed doen, maar ook erg graag wanneer het niet goed is geweest en wij willen u daarom danken voor uw eerlijkheid. Hier kunnen we wat mee. Omdat we dit tot op de bodem willen uitzoeken zodat we dit in de toekomst niet meer gaan meemaken, zouden we graag persoonlijk contact met u zoeken. Wij hopen dat u hier voor open staat. Aangezien wij niet in het bezit zijn van uw contactgegevens, zouden wij u willen vragen om deze naar ons toe te sturen via ons email adres, of ons zelf te benaderen via ons telefoonnummer.

Wij willen u onze oprechte excuses aanbieden en hopen dit ook nog persoonlijk te mogen doen.

Een gastvrije groet,

Team Plein Vijf