1. Tim Bosman

Ooit begonnen als de verassing van Nijmegen. Maar naarmate ik er vaker kom zie ik de kwaliteit en kwantiteit achteruit gaan. Dit eetcafe gaat aan zijn eigen succes ten onder.

Dit eetcafé heeft de slechtste bediening van Nijmegen. Nadat ik het hoofdgerecht op had kwam de serveerster aan. Sow, was lekker lekker hé. Het was geen vraag maar eerder een mededeling. Zonder de vragen 'was alles naar wens' , 'heeft het gesmaakt' of 'willen jullie nog een dessert' neemt ze borden in rap tempo mee. We moesten 15 minuten wachten totdat ze zuchtend terug kwam met de vraag of we de kaart nog wilde zien. Nou, bij nader inzien, nee bedankt. Bij het afrekenen werd de vraag gesteld of het allemaal naar wens was. Ons antwoord was nee. Daarop werd niet op ingegaan. Het respons: Oke.

Advies vermijd dit "eetcafe'. Er zijn veel leukere plekken in Nijmegen. De zeer onvriendelijke bediening verpest de sfeer van de avond. Het eten was matig. Het is er vies. In de kozijnen zijn spinnenwebben en er cirkelen dikke bromvliegen om de planten. 1/10 krijgt het.