1. Deze week de Gouden Leeuw maar eens geprobeerd.
    Leuk restaurant en leuke bediening, snel en vriendelijk .
    An sich is het te doen, echt niet duur. Maar de hoofdgerechten ietwat vlak qua smaak.
    Neem even de schnitzel als voorbeeld.
    Je merkt dat de gerechten snel worden bereid, dit levert qua kwaliteit in. Gezien de snelle tafel roulatie is tijdens etenstijd de keuken daar dan ook gericht op om snel te serveren. In de tijd dat wij er zaten hadden er tenminste 2 gasten 3 gangen gehad aan de andere tafel.
    Toetjes en voorgerechten zijn helemaal prima gelukkig. Prima kaart met genoeg aperitiefjes.

Het is een restaurant dat voor de doorreizende mens wellicht een goed aanbod heeft, maar voor als je echt uiteten wilt, wellicht niet de keuze is. Niet ten onrechte van de keuken. A la carte is het gewoon niet hoogstaand. Maar dat kan ook niet gezien het gericht is op snelle service/bediening voor de gasten.

Desondanks, kan je er zeker lekker eten, compleet en met de kaart heb je genoeg keuze.
    Wellicht proberen we een keer wat anders bij het volgende bezoek.