in Zeist

Onbeperkt tapas zonder tijdslimiet

1. Ramblas = Afrader. Ongezellig restaurant. Slecht, slecht en nog eens slecht in alle opzichten: al bij entree hangt er een rioolgeur, ongeïnteresseerde ontvangst door gestreste gastvrouw, volledig clueless. Wij mochten boven plaatsnemen. Alsof je in een bunker zit; donker en kil, niet sfeervol, verouderd interieur, gammel meubilair, inrichting ziet armoedig uit, vloer ronduit smerig, plafond met kerst verlichting, duidelijk toe aan een fris verfje en betere verlichting, toiletten luxe smerig, ik vroeg me af hoe zou de keuken eruitzien??? Totaal pakket: tijd voor een make-over, je zit bijna bij elkaar aan tafel en anders zit je tegen de kont van iemand anders aan te kijken, echt net een kippenhok. Was zeer benauwd, alle geur/stank vanuit de keuken komt op je af, waarschijnlijk bevindt de keuken zich in de kelder vandaar slecht ventilatie.

Lakse bediening door studenten. “Tapas?" Geen sensatie, maar als je wat anders wil dan een cafetaria, is dit wel een alternatief. Het eten is dramatisch. Als je een smulpaap bent, ben je hier aan het verkeerde adres. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras. Veel borden op tafel met hoog nepgehalte, betekent je krijgt heel weinig eten, volgens bediening: je krijgt alleen wat in de keuken eerder op de dag klaar gemaakt is, geen keuze dus. Spare ribs zijn volgens mij geen tapas, net als een wrap met droge kip. De krabsalade = doodgewone surimi sticks, gewoon verschrikkelijke kwaliteit voedsel zonder smaak, droog en voornamelijk gefrituurd, vettig. Ook niet goed warm; koud/lauw in plaats van lekker warm. We hebben geen tapas gezien zoals je ze eet in Spanje inderdaad Tapas!

Verder was de service erg slecht. Het duurde heel lang, je merkte dat er totaal geen lijn en structuur in het werk zat. De drankjes lieten ook erg lang op zich wachten (bediening erg druk met elkaar aan ’t gappen) en ik denk dat we wel vier keer hebben moeten vragen waar iets bleef, of het nou eten of drankjes was. Ruim 2uur wachten voor het standaard tapasmenu, ondanks dat het niet druk was. Als we zelfs niet steeds gevraagd hadden waar het eten bleef, dan had het vast nog langer geduurd. We waren wel benieuwd of de kok/eigenaar Spanjaard was… Maar volgens de gastvrouw komt haar baas niet uit Spanje. Het enige Spaanse aan dit restaurant zijn de Spaanse vlaggetjes, niet aan te raden voor een heerlijke romantisch diner.

Alles bij elkaar = helaas niet voor herhaling vatbaar. Tot nooit.

1,6

1. Ramblas
    Van restaurant

Beste Caroline,

Ondanks uw review krijgen wij heel veel goede reacties, recensies , reviews en complimenten van onze gasten en komen ze ook steeds terug. De meerderheid telt.

U kunt de recensies van andere gasten ook hier lezen.

Met vriendelijke groet,

Ramblas Zeist