1. Vanavond mochten wij weer uit eten. It Polderhûs te De Veenhoop! Voor ons een zeer aangename verrassing! De ontvangst is allerhartelijkst. Omdat mijn vrouw de middag al uitgebreid had geluncht, nam zij geen voorgerecht. Ik koos voor de carpaccio van Black Angus met Zanetti Grana Padano (is een geraspte Italiaanse kaas samengesteld uit diverse harde Italiaanse kazen) met olijfolie uit Umbrië ( olie uit Umbrië heeft een zeer lage zuurgraad, een onmiskenbare briljante groene tint en een licht fruitige smaak). Prima!
    Aangeraden werden Asperges met ham of zalm. Ik koos voor de Asperges met Ham, waarbij ook spinazie met ei werd geserveerd. een leuke vondst. Mijn vrouw nam als hoofdgerecht de Scholfilet uit de ov en met pijnboompitten en limoenboter. Perfect klaargemaakt. Inderdaad boterzacht! Ná Koffie kompleet voor de dame en voor mij de Crème Brûlée met Likeur 43 en Mango-sorbet-ijs. Erbij dronken wij een huiswijn en een (gratis!) karaf kraanwater. Zo hoort het! Wij komen zeker terug! Bravo.