Op dit adres zit nu: Food of Asia

1. Goed eten maar een slechte service. Vragen of je een broodmandje wil en deze volgens niet komen brengen, maar wel op de bon.
    Tijdens het voorgerecht al met het hoofdgerecht aan komen zetten en dan dit dan weer snel naar de keuken brengen in de hoop dat je het niet hebt gezien. Waarna dit 10 minuten later weer aan je uitgeserveerd wordt. Beetje droger en gaarder dan gewenst.
    Bij het betalen nog wel het mandje brood van de rekening af laten halen, maar excuses konden er niet van af. Zeer jammer.

6,5

1. Beste Steven,

Allereerst bedankt voor de recensie.

Wij zijn blij om te horen dat u het eten goed vindt.

Helaas hebben wij u teleurgesteld met betrekking tot de service en hier wil ik namens mij en het hele team mijn excuses voor aanbieden.
    Sinds uw gastrecensie hebben wij extra aandacht besteed aan de punten die u hier heeft besproken en ik heb er vertrouwen in dat wij dit de volgende keer goed zullen maken.

Als u nog verdere opmerkingen of vragen heeft, zijn wij te bereiken via telefoon (026-3701070) of e-mail (info@dinos-arnhem.nl).

Met vriendelijke groet,

Romar Nijhuis