Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Grootzand 22, 8601 AW, Sneek

1. Mijn vriendin en ik proberen af en toe graag een restaurant uit. Van deze restaurants is Stoof tot op heden het enige restaurant waar we twee keer uit eten zijn geweest en waar we in de toekomst graag nogmaals heen zullen gaan.

De belangrijkste reden hiervoor is de verhouding tussen de prijs, de kwaliteit en de kwantiteit. Heerlijke en verrassende gerechten en met de 3-gangen stoofproeverij eet je je buikje rond (velen krijgen het niet eens op) terwijl het ook nog eens betaalbaar blijft.

De gastheren en gastvrouw zijn hiernaast ook nog eens bijzonder gastvriendelijk en blijven professioneel terwijl het erg persoonlijk aan voelt. De service is erg goed want je wordt op je wenken bediend en ook de sfeer is fijn. Enerzijds had de aankleding in mijn beleving beter/mooier gekund, maar anderzijds vind ik het passen bij het karakter en lijk ik de enige gezien de andere reviews.