Op dit adres zit nu: Eros

1. Wederom een hele slechte ervaring. Eten is prima, al worden de porties steeds kleiner. Zeker als je met een bon komt eten. Eigenaar is onvriendelijk en probeert je op te lichten. Nu al voor de 3de problemen gehad met de rekening, hij doet iets in de kassa waardoor het lijkt alsof hij gelijk heeft maar hij troggelt geld van je af. Als je hier dan oplettend op reageert krijg je een grote mond van de eigenaar en zijn zeer onvriendelijke vrouw. Zijn vrouw begint in het Grieks tegen je te schreeuwen en de eigenaar daagt je uit. Hij blaast extra hard in en uit door zijn neus waardoor er een zeer nare sfeer heerst. Wij voelde ons zeer geïntimideerd. In onze omgevingskring horen wij veel dezelfde verhalen, dit kan niet op toeval berusten. Het was de verjaardag van mijn vader maar deze is zeer in duigen gevallen. Niet hier gaan eten, je merkt ook dat het steeds rustiger wordt dus zit je ook niet gezellig.

2,2