1. marleen

Voorgerecht was prima (salade met geitenkaas) maar het hoofdgerecht... voor €20 een visschotel besteld die bestond uit fijngesneden groenten (ui?), wat garnalen en kabeljauw en maar liefst 2 tijgergarnalen. Dit alles in een niet schoongemaakt kommetje badend in de gesmolten kaas. Duidelijk gewoon even in de oven gezet! Zo jammer en liefdeloos.. zonde van m'n geld!

5,7

1. Het spijt ons zeer dat uw visschotel niet naar uw tevredenheid was. Het spijt ons nog meer dat u dit niet direct aan ons kenbaar heeft gemaakt maar achteraf klaagt. We hebben navraag gedaan in de keuken en onze vispan bevat diverse groenten, maar geen ui, en bestaat uit diverse soorten vis zoals kabeljauw, zeewolf, zeebaars en scampi's. Dit alles overgoten met een vers gemaakte witte wijnsaus met gedroogde laurier en verse tijm uit eigen tuin. Geen kaassaus, maar gegratineerd met kaas. Wij hopen u alsnog een keer te mogen ontvangen in ons restaurant.