Op dit adres zit nu: Wok King

1. Sven Leeman

Als ik de andere recensies lees vraag ik mij af of we bij hetzelfde zijn geweest. We zijn begonnen met de sushi en deze was gewoon in orde en smaakte goed als voorgerecht, niks op aan de merken.

Daarna zijn we met een wokgerecht begonnen. We waren met 4 personen en allemaal verschillende ingrediënten en sauzen gekozen. Het resultaat was alleen op elk bord hetzelfde. Door, waarschijnlijk, te veel kookvocht dat meegaat in de wokpan blijft er niks van smaak van de saus over. Oester saus, knoflooksaus en de meest pittige saus die te kiezen was, het smaakte allemaal naar water.

Goed, dan gaan we lekker naar de tepan yaki. Ik zie een paar lekkere eendenfilets liggen en anderen kozen panga of zalm. De eendenfilets kwamen 2 keer zo klein terug op m'n bord dan dat ik ze gepakt had en stevig doorbakken terwijl ik medium had aangegeven. De zalm was droog en de panga net als de rest overladen met een berg knoflook. Waarschijnlijk om het toch smaak te geven, want dat had het verder niet meer. Waarschijnlijk door het door- en doorbakken.

Toen hebben we wat gepakt wat je eigenlijk niet slecht kan bakken en dat waren de kikkerbilletjes. Helaas waren deze ook taai en vrij smaakloos... Niet 1 bord, maar gewoon alle 4.

We hebben dan nog maar een rondje sushi gedaan, dit was eigenlijk het enige smaakvolle.

Verder is het aanbod voor een bierliefhebber niet overdreven. Jupiler op fles en geen speciaalbieren. Ja, of je moet een Hoegaarden als speciaalbier zien. Bij het vragen aan de bar om 2 tapjes werden we ook nog even verbaasd. Onder de tap stond een groot glas die alle overschot aan bier opving en dat ging zo nu en dan eens terug in een nieuw getapt biertje. Afschuimen werd gedaan met de spaan die in dat "opvang" glas stond. Proost!

Nou... Dan nog even het dessert meepakken. Lange vingers die misschien al dagen ongeroerd erbij lagen en meer op taaitaai popjes leken met een laagje suiker en gebakken banaan waarvan al het vocht ook was onttrokken.

Verder is het personeel erg horeca onervaren. Wel heel vriendelijk allemaal maar als je tafel op een gegeven moment vol staat met 9 lege glazen en 8 flesjes en ze alleen je lege bord meenemen missen ze volgens mij toch iets. Ik vroeg me ook af waarom ze elke keer vroegen of ze het lege bord mee mochten nemen?

Wat ik ook echt niet begrepen heb is waarom er boven sommige tafels een tv ophangt met Nederland 1 op. Bij ons dus ook en dan lijkt het soms net alsof er 3 mensen je zitten aan te staren omdat ze naar je tv vlak boven je hoofd kijken.

Als het eten al niet top is ga je je aan zulke dingen alleen maar ergeren. Al met al een hele slechte ervaring dus en we kunnen ons niet vinden in de positieve recensies...

Wel is het allemaal voor een scherpe prijs natuurlijk, je eet en drinkt voor nog geen 25 euro wat je wil. Toch zou ik liever 5-10 euro meer betalen en dat dan alles tip top in orde is dan dat je met lange tanden alles weg loopt te kanen en je met honger uit een all-you-can eat tent naar buiten loopt.

Dat is wel een prestatie op zich...

Ik hoop dat jullie iets kunnen met deze opbouwende kritiek!